Rezervace termínu schůzky
MENU

GALARD spouští novou "skutečnou" kampaň

15/11/2015
Zpět na seznam novinek

V říjnu jsme realizovali novou foto kampaň pro období podzim/zima 2015/16. Jsme hrdí, že hlavní tváří je náš vážený klient, pan Petr Ocetník, ředitel pobočky Allianz v Karlových Varech, společně se svým synem Timem Ocetníkem.

Jsme rádi, když za naší prací stojí příběhy. A stejně jako každý náš oblek či košile má svůj příběh, který začíná prvním zanořením jehly do látky, i za foto kampaní podzim/zima 2015/16 jsou skutečné emoce. Reálná kampaň s naším klientem koresponduje s filozofií naší společnosti. Úspěch našich zákazníků je pro nás skutečně posláním a věříme, že jeho podstatnou složkou je vzhled a sebevědomí, kterého dosahujeme vhodně zvoleným oblečením. Spojení otec a syn pak symbolizuje, jak je důležité sebevědomí v každém věku, a proto je potřeba jej budovat v průběhu celého života. Hlavním mottem kampaně je slogan Úspěch je o sebevědomí. Napříč generacemi. Autorem fotografií je renomovaný fotograf Vratko Barcík.

Petr Ocetník má na sobě: Trendem sezony pro businessový oblek je tmavě modrá v kombinaci s jemným bordó proužkem, vestička bordó barvy, obojí ze 100% vlněné látky kvality 120’s, univerzální gramáže 280 gm, twillové vazby z naší limitované edice látek AW15/16, bílá košile ze 100% bavlněné italské látky Albini twillové vazby, modrá ručně šitá hedvábná kravata six-fold s vytkávaným květinovým vzorem, bílý bavlněný kapesníček, boty Barker Alderney barvy Rosewood a k nim ladící pásek Barker.

Pro business casual styl tmavě hnědé sako, ze 100% vlněné látky kvality 100’s, vyšší gramáže 320 gm a vazby kaviár, světle modrá košile z látky GALARD vazby oxford, hedvábný kapesníček s výrazným motivem, džíny na míru a pásek Barker.

Za poskytnutí prostor pro focení děkujeme hotelu The Augustine Prague.

Rezervace termínu schůzky