We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners who may combine it with other information you’ve provided to them or they’ve collected from your use of their services. More information

Schedule a meeting
×
MENU

Nová kampaň s šéfkuchařem Miroslavem Kalinou

10/18/2016
Back to the news list

V říjnu jsme spustili novou komunikační kampaň. Máme velkou radost, že hlavní tváří je porotce úspěšné kulinářské soutěže a majitel Kalina restaurant, pan Miroslav Kalina. Jedná se o další „skutečnou kampaň“ – pokračování v sérii spoluprací s reálnými klienty krejčovství.

Nová kampaň využívá paralely mezi krejčovským a kuchařským řemeslem.  „Stejně jako při přípravě kulinářských specialit, i při šití obleků jsou klíčové kvalitní ingredience, respektive materiály, dokonalá znalost řemesla a poctivý přístup. Chtěli jsme ukázat, že není podstatné, jaké řemeslo člověk vykonává, ale jde o to, jak k procesu přistupuje. Pro dosažení výjimečného výsledku je důležité věnovat se každé jednotlivé fázi procesu výroby s maximální péčí. To je pro nás při naší každodenní práci alfou a omegou,“ uvedl Karel Řepa, módní konzultant GALARDu. Kampaň zaštiťuje slogan Obleky na míru pro módní gurmány. Volba Miroslava Kaliny vznikla přirozeně. „Miroslav Kalina je zosobněním té nejvyšší úrovně řemesla ve svém oboru a navíc je mu velmi blízká móda. Spolupráce s ním tak pro nás byla jasně preferovanou volbou,“ doplnil Karel.

Pan Kalina má na sobě oblek na míru šitý způsobem bespoke, košili na míru z bavlněné látky, hedvábnou kravatu, hedvábný kapesníček a kožené anglické polobotky.

Schedule a meeting